کتاب بازاریابی - آموزش روش های نوین بازاریابی

  • ۰
  • ۰

افزایش بازدید سایت : چگونه می توان یک وب سایت جدید را ارتقاء داد

در بازاریابی اینترنتی ، مثل بسیاری از رشته های دیگر، اولین مرحله ها همیشه چالش برانگیزترین مرحله ها هستند. اما شما می توانید به طراحی سایت مشهد که همه چیز را برای ایجاد یک وب سایت به شما می دهد تکیه کنید.

 

افزایش بازدید سایت

 

پس از اینکه یک وب سایت جدید راه اندازی کردید، باید با کار افزایش بازدید سایت و ارتقاء آن، دست به گریبان شوید تا وب سایت تان را پربازدید کنید. خبر خوب این است که ما برای کمک به شما اینجا هستیم. در اینجا یک مرور کلی بر مراحل یادگیری شما و چگونگی افزایش بازدید سایت جدید داریم:

  1. یک خبرنامه ی قدرتمند و با محتوا ایجاد کنید تا مشترکین را وادار به کلیک کنید.
  2. وب سایت خود را بهینه سازی کنید تا نتایج بیشتری در موتور جستجو از شما بدست بیاید.
  3. یک استراتژی بازاریابی اجتماعی آگاهانه تهیه کنید تا مخاطبان مورد نظر خود در رسانه های اجتماعی را به سوی خود بکشید.
  4. بازدیدکنندگان، مشتریان و فالوور های خود را تشویق کنید تا برای سایتتان تبلیغ کنند و خودشان آن را ارتقاء دهند.
  5. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما ظاهر خوبی در دستگاه های تلفن همراه دارد تا کاربران تلفن همراه را راضی نگه دارید.
  6. به طور منظم تجزیه و تحلیل آمار ترافیک سایت خود را پیگیری کنید تا بیشتر در مورد تعامل بازدیدکنندگان بدانید و بر این اساس محتوای سایت را افزایش دهید.

بیایید با خلاصه کردن پارامتر های این کار شروع کنیم. ارتقاء یک وب سایت و به عبارتی افزایش بازدید سایت بخش مهمی از توسعه ی بازاریابی اینترنتی است. مهم نیست که شما از سایت خود برای فروش قطعات خودرو، تبلیغ  رستوران خود یا به عنوان وبلاگ درمورد تجربیاتتون درباره ی زندگی خارج از کشور، استفاده می کنید. جذب بیشتر کلیک ها و بازدیدکنندگان بیشتر، اولویت اول تمام صاحبان وب سایت ها است، و به همین دلیل نیاز جدی به ارتقاء وب سایت و افزایش بازدید سایت دارید.

چالش بزرگی که صاحبان وب سایت های جدید هنگام ارتقاء وب سایت با آن روبرو می شوند، این است که وب سایت آنها خیلی جدید است. آسان نیست که هر برند یا سازمانی که اخیرا به وجود آمده است را در مرکز توجه قرار دهید، به ویژه هنگامی که محدودیت های بودجه مانع ولخرجی می شود. به همین دلیل، بسیاری از چیزهایی که بر آن تمرکز خواهیم داشت مربوط به فرآیندهای پیدا کردن یک موقعیت خوب، ایجاد یک وجهه مثبت و افزایش مخاطبان حامی است.

حالا وقتش است که به جزئیات بپردازیم.

آموزش ارتقا وب سایت و افزایش بازدید سایت

یک خبرنامه ی قدرتمند بسازید

خبرنامه ها از روزهای اولیه ی پیدایش اینترنت  وجود داشتند و هنوز هم در بازاریابی اینترنتی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار میگیرند. چرا؟ چون آنها نتیجه بخش هستند. تاثیر مستقیم و بلافاصله فرستادن محتوا به صندوق دریافتی افراد این است که علاقه مندی و سرعت را افزایش می دهد. اما خبر رسانی را با سحر و جادو اشتباه نگیرید. شما باید کمپین ایمیلی بسازید که برای کاربران بنیادی به نظر بیاید، در غیر اینصورت مستقیم به سطل اشغال میروند.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

در حالت ایده آل، مقداری از ترافیک وب سایت از نتایج موتور جستجو حاصل میشود. این یک منبع قابل اعتماد و ثابت ترافیکی است که به طور مداوم دسترسی شما به مخاطبین جدید را گسترش میدهد.

برای اطمینان از اینکه محتوای شما به طور برجسته ای  در نتایج جستجو نمایش داده شده است، نیاز به بهینه سازی سایت خود دارید (بهینه سازی موتور جستجو).

مهمترین قاعده این است که جستجوگرها بخشی از روال شما باشند، نه چیزی که فقط یکبار قبل از راه اندازی سایت انجام دهید. به طور منظم در جستجوگرها سرمایه گزاری کنید و قطعا نتیجه را خواهید دید. حتی میتوانید با این اقدامات سئو در کمتر از یک ساعت پیشرفت های زیادی داشته باشید.

حضور اجتماعی ایجاد کنید

رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک و برندهای ناشناخته امکان ایجاد یک مخاطب رو به رشد را به صورت ارگانیک، بدون صرف هزینه های زیاد در تبلیغات، امکان پذیر کرده اند. محتوای پلتفرم های اجتماعی ابزار ایده آلی برای تازه واردین در نظر گرفته می شود. اما محتوای زیادی در خارج از آن وجود دارد! در واقع چطور میتوانید توجه بازار هدفتان را جذب کنید؟ ما چند توصیه داریم:

  • پروفایل های جداگانه برای وب سایت، بزینس و ارتقاء سایت در حساب شخصی و حساب حرفه ای خود بسازید. از یک لحن و نگرش در هر دو استفاده نکنید. مهم است که این دو حساب را از یکدیگر جدا کنید.
  • بفهمید که کدام شبکه های اجتماعی میتوانند برای شما سودمند باشند. آیا باید در اسنپچت فعال باشید یا بیشتر مخاطبانتان در لینکدین هستند؟ وقتی تصمیم گرفتید کدام پلتفرم ها برایتان مناسب اند، یک حس و حال و واژگانی که برای توصیفش مناسب است را ایجاد کنید در غیر این صورت ممکن است از تماس با مخاطبین خود خارج شوید.
  • فیسبوک شبکه ای است که تقریبا شامل تمام صنعت ها و مخاطبین میشود. وقتی صفحه ی فیسبوک خود را ایجاد می کنید، برای یک شروع قوی، یک هدف می خواهید که باعث تحرک در شما شود.
  • به جوامع اجتماعی که مربوط به حوزه فعالیت شما هستند، وارد شوید و پروفایل افرادی رو که علایق شما را به اشتراک میگزارند، دنبال کنیداما این کار را با هدف اسپم کردن انجام ندهید، بلکه برای ایجاد تعاملات واقعی انجام دهید.

همچنین پیشنهاد می کنیم هشت اشتباه در رسانه های اجتماعی را مطالعه بفرمایید.

 

ارتقا سایت در شبکه های اجتماعی

فالوورها را به طرفدار تبدیل کنید

بهترین روش برای تبلیغ یک وب سایت این است که افراد دیگر این کار را برای شما انجام دهند. نه فقط بخاطر اینکه در زمان و تلاش صرفه جویی کنید، بلکه عمدتا به این دلیل است که  در جاهایی که ممکن است خودتان حضور نداشته باشید، قابل مشاهده باشید. زیرا تایید واقعی همیشه قدرتمند تر از بازاریابی است.

کلید تبدیل بازدیدکنندگان، فالوورها یا مشتریان فعلی به طرفدارن واقعی که برای شما تبلیغ می کنند، ساده است: آنها را راضی نگه دارید. اگر آنها با انچه که به آنها داده اید خوشحال باشند، احتمالا تجربه ی خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک می گذارند. اما گام های مهمی نیز برای افزایش این احتمال وجود دارد. برای مثال:

  • علاوه بر فعالیت شما در پلتفرم های اجتماعی، باید وب سایت خود را با اضافه کردن ویجت ها و ویژگی هایی که تعامل اجتماعی و اشتراک گذاری را تشویق می کنند به یک وب سایت دوستانه اجتماعی یا سوشال فرند تبدیل کنید.
  • مستقیما با فالوورهای خود در تماس باشید تا نظرات خود را مطرح کنند و این بررسی ها را در وب سایت خود، و همچنین در خبرنامه و کانال های اجتماعی خود مشاهده کنید.
  • از تکنیک کال تو اکشن استفاده کنید و از مشترکین خبرنامه ی خود بخواهید تا خبرنامه ی شما را به دوستانی که ممکن است آن را دوست داشته باشند، بفرستند. همچنین میتوانید به فالوورهای رسانه های اجتماعی خود بگویید، وقتی از محتوای سایت شما تبلیغ می کنند مایل به اشتراک گذاری یا ریتوییت مطالب توسط آنها هستید.

تلفن همراه را اولویت قرار دهید

بخش قابل ملاحظه ای از ترافیک وب سایت شما از طریق دستگاه های تلفن همراه حاصل می شود. این یک واقعیت است. البته در صورتی که سایت شما برای مشاهده روی صفحه نمایش تلفن همراه بهینه شده باشد، این ترافیک معنادار خواهد بود. اینکه فقط یک نام دامنه ی قابل دسترس برای هر نوع دستگاهی داشته باشید، کافی نیست. همیشه باید تلاش کنید که به بازدیدکنندگان خود بهترین تجربه ای را که می توانید بدهید و استفاده از تلفن همراه هیچ وجه متفاوتی ایجاد نمی کند.

از ترافیک سایت خود بیاموزید

اگر واقعا می خواهید بیشترین ارتقاء را در داخل سایتتان ایجاد کنید باید انگشتتان را روی پالس آمار نگه دارید و ترافیک های ورودی خود را بررسی و تحلیل کرده تا بتوانید از آن یا بگیرید. انجام دادن تمام مراحلی که در بالا ذکر شد به عنوان مرحله اول مهم است. پس از اعمال آنها، وقت آن است که ببینید کدامشان واقعا کار می کند، نقاط ضعفتان در کجاست، و در کجا بالاترین پتانسیل رشد را دارید.

  • ۹۶/۰۵/۰۸
  • کتاب بازاریابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی